Doradzwtwo w swerze marketingu.

Jeśli znalazłeś naszą firmę dzięki wrzuceniu w wyszukiwarkę internetową hasła ,,badania marketingowe ’’ to masz już u nas zniżkę! Znaczy to bowiem tyle samo, że nasza marka jest znana na rynku a Ty jesteś profesjonalistą, bo wiesz kogo i dlaczego szukasz. Jak bowiem inaczej można nagrodzić kogoś, kto spośród licznych odpowiedzi na hasło ,,badania marketingowe’’ potrafiłby tak celnie trafić w lidera?
Nasza firma istnieje na rynku w branży badań społecznych już od kilku lat. Wykonujemy badania marketingowe dla kilkunastu firm. Wiele z nich to znane marki zachodnie, koncerny, które zainwestowały w Wielkopolsce i po pewnym okresie funkcjonowania sprawdzają swoje osiągnięcia. Prowadzimy różnego typu badania marketingowe. Poznań jest bowiem doskonałym miastem do ich przeprowadzenia. Tu klient jest świadomy swego wyboru. Ze względu na dość wysokie zarobki średnie, nie mamy do czynienia z klientami tylko i wyłącznie najtańszych marketów typu dyskontowego.
Badania marketingowe prowadzimy przede wszystkim dzięki grupie współpracujących z nami studentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, dla których są one wprowadzeniem w przyszły obrany zawód oraz pewną formą dofinansowania skromnych stypendiów. Są to osoby młode, rzetelne, zdolne i bardzo ciekawe świata.
Dobrze przeprowadzone badania marketingowe pozwalają także na przygotowanie kolejnego kroku dla firmy, która je zleciła – to doradztwo strategiczne. W tym przypadku jedynie ściśle określony cel może stanowić o sukcesie. Nasza firma prowadzi doradztwo strategiczne od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej. Pojawiły się bowiem wówczas nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców, a i w naszym kraju zagościły nowe marki. Doradztwo strategiczne pozwala czasami zupełnie zmienić obraz firmy. Opiera się na zmianach w organizacji firmy – zmianach w dostawach, redukcji kosztów, analizie rynku, zmianach w zasadach zarządzania poszczególnymi działami i firma w całości. Niestety, czasem dotyczy także redukcji zatrudnienia. Nasze strategie opieramy na uzyskanych wynikach przeprowadzanych badań, doświadczeniach liderów w danej branży oraz dokładnym określeniu celów przedsiębiorstwa. Przystąpienie do wskazanych przez nas modernizacji wiąże się z przystąpieniem do zmian długofalowych. Nie można oczekiwać, że zyski przyjdą z dnia na dzień. Jako profesjonaliści w tej branży możemy tylko obiecać, że przyjdą na pewno.

Komentarz: