Hotele w Polsce i atrakcje turystyczne

Nie od dziś wiadomo, że turystyka to dział biznesu i usług, który przynosi bardzo duże zyski pod warunkiem, że odpowiednio przygotuje się bazę turystyczną i atrakcje w danym regionie. Włochy, Hiszpania czy Grecja to kraje, które cieszą się ogromną popularnością wśród turystów, a dużą jej część zawdzięczają odpowiedniej reklamie i warunkom, które zachęcają turystów do pobytu w Barcelonie, Atenach czy Rzymie.

Polska również posiada bardzo duży potencjał, który warto by wykorzystać i czerpać pełnymi garściami z tego, że polskie góry, morze czy piękne polskie miasta to atrakcje, które mogą zachwycać turystów zza granicy.

Wystarczy spojrzeć  przykładowo na Hotel „Gdańsk”, nowy obiekt w Gdańsku, który oferuje doskonałe warunki dla swoich gości, a także moc atrakcji, które stoją na bardzo wysokim poziomie. Wystarczy odrobina reklamy poza granicami Polski, by stał się on równie popularnym obiektem, co hotele Hilton na całym świecie. Wiele obiektów noclegowych w Polsce posiada bardzo wysoki poziom, który dorównuje noclegom w Hiszpanii czy we Francji, a często nawet przewyższa zagraniczne standardy.

Gdyby polska turystyka zadbała o odpowiednią promocję polskich obiektów, a także polskich atrakcji to z całą pewnością nasz kraj stałby się bardzo silnym krajem atrakcyjnym turystycznie. Oczywiście należy wspomnieć, że z roku na rok coraz więcej turystów odwiedza hotele w Gdańsku (przykład: hotele Gdańsk) i obiekty w innych miastach, ale nadal jest to znacznie mniej niż chociażby u naszych sąsiadów Czechów czy Niemców. Mnóstwo osób w Polsce widzi nasz potencjał i szanse na to, by jedną z podstaw biznesu w Polsce stały się obiekty noclegowe czy restauracje i obiekty kulturalne, ale niestety niewiele robi się w tym kierunku, by wypromować Polskę poza granicami.

Komentarz: