Kalendarz Pirelli – Atrakcyjna reklama opon

Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta, jak zareklamować się w atrakcyjny sposób, który przyciągnie jego uwagę? Dziś chciałbym powiedzieć kilka słów o zwracających uwagę metodach promocji kreatywność.

Dość ciekawą formę reklamy stosuje firma Pirelli. Opony Pirelli to tak naprawdę nie tylko opony motocyklowe czy samochodowe, ale przede wszystkim znany i corocznie wyczekiwany kalendarz. W minionym roku odbyła się 35. edycja. Po raz pierwszy opony Pirelli zawiozły modelki do świata tajemniczego Orientu. Sesje miały miejsce w Szanghaju na tle okoliczności azjatyckiej przygody, w zagonionym centrum miejskim, w dawnych dzielnicach kolonialnych oraz w niepowtarzalnych herbaciarniach. Kalendarz prezentuje nie tylko przepych starochińskiego świata, ale także eteryczny urok tamtejszych kobiet. To z pewnością doskonała reklama dla opony Pirelli. Poszukując opon motocyklowych czy do samochodu, kierowcy wciąż w dużej mierze przeważnie mężczyźni – odwołują się do podświadomych niekiedy skojarzeń. Miłe wrażenia związane z kolejnymi odsłonami kalendarza sprawiają, ze są oni skłonni cenić właśnie te opony motocyklowe. Oczywiście, same w sobie bronią się one jakością, ale taka kampania to strzał w dziesiątkę.

Opony Continental nie są promowane w taki artystyczny sposób, natomiast są w ścisłej czołówce najbardziej cenionych i najczęściej kupowanych marek Opony Continental są także powszechnie dostępne w internecie. Continental znany jest również z szeroko zakrojonych badań i eksperymentów związanych z bezpieczeństwem. Poduszki powietrzne i systemy kontroli, jednak nie da się ukryć, ze z samą nawierzchnią samochód czy motocykl ma styk wyłącznie przez opony. Continental wypracował rozwiązania, które gwarantują maksymalną możliwą przyczepność kół do jezdni czy innego podłoża.
Kojarzę kilka fajnych kampanii reklamowych innych firm z tej branży, wszystkie one znane mi są z telewizji. Dla odmiany dobrze posłuchać o innych pomysłach na promowanie własnej marki.

Komentarz: