Obozy i kolonie – dobry interes.

Czy obozy i kolonie mogą być dobrym biznesem? Chciałoby się powiedzieć: oczywiście, że mogą, jak można zadawać takie pytania? No fakt, źle postawione pytanie. Wszystko może być dobrym biznesem, a więc obozy i kolonie również. Ale czy w tym biznesie sukces osiągnąć stosunkowo trudno, czy raczej łatwo?
Nie miałem wcześniej do czynienia z branżą turystyczną od strony biznesowej, ostatnio dołączyłem do znanego w Trójmieście organizatora, który obozy organizuje już od kilku lat. I co? No właśnie nic. Staję na rzęsach, a biznes zamiast mieć się w związku z tym lepiej, ma się zupełnie średnio i moje dotychczasowe wysiłki ewidentnie go nie wzruszają. Chcę tu zaznaczyć, że kolonie i obozy dla dzieci to nie jest pierwszy biznes w moim życiu i jako takie obeznanie z marketingiem, reklamą już zdążyłem posiąść. Przesiadka na obozy i kolonie póki co nie okazała się moim życiowym sukcesem – w tej branży – jak z resztą wszędzie – Ci którzy mają najwięcej na dzień dobry, później mają najczęściej coraz więcej. Ci którzy zaczynają skromnie, pomimo innowacyjności niekoniecznie są skazani na sukces.

Komentarz: