Pozycjonowanie – reklama

Reklama dźwignią handlu, to slogan używany przez wielu, niestety nie jest to najtańsza forma promocji, mówimy o formach płatnych reklam w sieci takich jak bannery, okienka promocyjne, reklamy kontekstowe itp. Płacisz za każde kliknięcie, konkurencja może wyklikać Twój budżet błyskawicznie nie pozostawiając na Tobie suchej nitki.

Nie od dziś wiadomo że najbardziej perspektywicznym, i relatywnie tanim w stosunku do reklam bannerowych sposobem promocji własnego biznesu w sieci jest pozycjonowanie, to najskuteczniejszy i najbardziej efektywny sposób reklamy internetowej. Dlaczego ?

Dlatego że nie masz limitu kliknięć w Twój link a konkurencja może je sobie klikać do woli a Ciebie to nie boli (:

Lecz pozycjonowanie to nie jest prozaiczna sprawa, nie można powierzyć takiego zadania pierwszej firmie z brzegu, dlaczego ?

Dlatego że duża część firm pozycjonuje systemami wymiany linków, które przez wzgląd na częste zachwiania stabilności generują potencjalnie bardzo wysokie ryzyko filtrów dla Twojej domeny i pozycjonowanych fraz.

Odradzam więc oferty w których pozycjonuje się za darmo do czasu wejścia do TOP 10 bo bankowo są to właśnie oferty pozycjonowania systemami (mało bezpieczne rozwiązanie).

Najbezpieczniejszym, najskuteczniejszym sposobem promocji w google jest pozycjonowanie tradycyjnymi metodami polegającymi na budowie treści tematycznych ,czyli powiązanych tematycznie z treścią pozycjonowanego serwisu, nie od dziś wiadomo że jest to najskuteczniejsza i najbardziej przyszłościowa metoda pozycjonowania, najbardziej naturalna dla naszego Googielka (:

Zachęcam do skorzystania z oferty firmy która pozycjonuje takimi metodami ,zapraszam na stronę www.net-point.net do zapoznania się z naszymi metodami pozycjonowania oraz poglądowym cennikiem który defacto nie jest wyrocznią, bywa tak że słowa z pozoru łatwe, zwracające niewielką liczbę wyników w google pozycjonuje się o wiele trudniej (a przez to i drożej) niż słowa zwracające 50 milionów wyników, są to przypadki rzadkie nie mniej jednak występują sporadycznie dlatego warto zawsze podać nam i tak listę słów w celu dokładnego oszacowania kosztów które mogą być niższe niż w cenniku, ale mogą być również i wyższe – choć to rzadko się zdarza.

Zapraszamy

Komentarz: