Pozytywne nastawienie wobec klienta popłaca

Biznes powinien zawierać właściwe podejście do klienta, może być ono nieodpartą siłą naszego przedsięwzięcia. Bez właściwego i pozytywnego nastawianie żaden handlowiec nie osiągnie sukcesu w swoich dokonaniach. Powód jest bardzo prosty. Firma i produkt powinien być naszym głównym atutem, jeśli ktoś wątpi w siebie i swój produkt, nabywca (kupujący) łatwo to dostrzeże i zacznie mieć podejrzenia co do naszej firmy, działalności. Klient momentalnie wykrywa nastawienie sprzedawcy, dlatego trzeba pokazać się z dobrej strony, nasz entuzjazm i pewność siebie wywołują przeważnie pozytywne nastawienie u ludzi i o to właśnie nam chodzi. Nikt nie będzie chciał kupować od pesymistycznie nastawionego sprzedawcy, któremu brakuje pewności siebie i bez przekonania myśli o swoim biznesie. Nawet jeśli będzie to potężna, własna firma.

Dopóki nie przybędzie nam optymizmu i entuzjazmu, a także pewności siebie, że będziemy mogli okazać się przydatni dla naszego klienta i pomocni w rozwiązywaniu jego problemów, dopóty nie będziemy w stanie przekonać go o tym, że naprawdę musimy mu coś sprzedać.

Komentarz: