Drukowanie ulotek reklamowych i wizytówek? To proste

Reklama – pranie mózgu, czy jedyna sprawdzona i stuprocentowo pewna forma dotarcia z ofertą do klienta i kontaktu z nim? Ile ludzi, tyle też opinii. Nie ulega jednak wątpliwości, że od zarania dziejów to właśnie reklama jest najskuteczniejszą formą popularyzacji oferty danej firmy. Codziennie się z nią stykamy, dosłownie na każdym kroku. Oglądając serial w telewizji przerywany reklamami, obserwując zmagania sportowców, czytając poranną prasę, przechadzając się po mieście i spoglądając na liczne banery i plakaty, otrzymując ulotki reklamowe informujące o otwarciu nowej restauracji, baru czy klubu.

Dobra reklama, niczym przemyślana i prawidłowo zaprojektowana wizytówka znienacka trafia do świadomości potencjalnego klienta i w sposób mniej lub bardziej zdecydowany zachęca go do skorzystania z oferty naszej firmy bądź wprawia go w pożądaną refleksję. Tylko do kogo zwrócić się w potrzebie i gdzie uda nam się zaprojektować i wykonać wielki plakat reklamowy, ulotki czy wizytówki? Odpowiedź jest prosta – z pomocą przyjdzie nam profesjonalna drukarnia. Tylko na co zwrócić uwagę jeszcze przed podpisaniem umowy?

Profesjonalna i rozwijająca się drukarnia powinna w bardzo krótkim czasie realizować określone zlecenia dzięki odpowiedniemu parkowi maszyn. Z reguły są to nakłady od 1 do 10.000 sztuk w 24 godziny. Poza drukiem ulotek, kopert, wizytówek, folderów, gazetek firmowych, certyfikatów, etykiet, naklejek, powinna także oferować możliwość wykonywania plakatów wielkoformatowych, banerów, siatek, a także, co ważne – systemów wystawienniczych. Połączenie drukarni i introligatorni? To już miejmy nadzieję standard, do grona świadczonych usług dodajmy więc cięcie, bigowanie, falcowanie, bindowanie, tłoczenie i oprawę. Nowoczesna firma powinna także cały czas monitorować rozwój rynku poligraficznego i prowadzić rozmowy z dostawcami najnowszych urządzeń. Pozwala to na planowanie kolejnych kroków jej rozwoju. Strona internetowa drukarni musi też zawierać informacje o poprawnej formie przesyłania zleceń oraz udostępniać miejsce na serwerze na pokaźnych rozmiarów pliki z pracami. Nie bez znaczenia jest także kompleksowa obsługa firm i agencji reklamowych i specjalizacja w druku małoformatowym jak i wielkoformatowym oraz systemach reklamowych typu rollup i popup. Dobrze tez jeśli drukarnia cyfrowa bierze udział w programie „Rzetelna firma” oraz oferuje możliwość druku w systemie DI (krótki czas uzyskania pierwszych odbitek, wysoka jakość druku z użyciem rastra hybrydowego, atrakcyjne ceny druku, druk z każdego pliku, druk hybrydowy i wiele, wiele innych pozytywów).

Tak prosperująca drukarnia z pewnością okaże się godnym zaufania partnerem i wykonawcą z którym nawiążemy owocną współpracę z niekwestionowaną korzyścią dla obu stron.

Komenatrze i opinie do artykułu na forum

1 Komentarz, opinia na forum artykułu “Drukowanie ulotek reklamowych i wizytówek? To proste”

  1. Ala:

    Zdecydowanie, przy wyborze drukarni, która ma wydrukować nasze wizytówki, należy kierować się stopniem jej profesjonalizmu. Należy mieć na uwadze z jakiego sprzętu korzysta i jakich farb używa. Wybór wysokiej jakości farb jest tu niezwykle istotny, gdyż przesądzają one o tym, jak wizytówki będą wyglądać.

Napisz komentarz lub opinię na forum: