Flagi w reklamie indoor i outdoor
Decydując się na inwestycje w reklamę, trzeba tak wyliczyć koszty aby zysk związany z pozyskaniem większej ilości klientów tudzież rozprzestrzenieniem i pogłębieniem znajomości marki był jak największy. Reklama – czy to wizualna ALT czy BTL ma tak dużo form i możliwości, że każdy inwestor może wybrać coś co będzie najbardziej odpowiadało jego branży i jego targetowi. Jedną z form reklamy która jest już wprawdzie na rynku od dawna ale nadal jest dla przedsiębiorców atrakcyjna są flagi reklamowe.
Kiedy je stosujemy?
Najczęściej wykorzystuje się flagi w reklamie przydrożnej. Stacje benzynowe, szroty, wulkanizacje, zakłady mechaniki pojazdowej – a więc wszystko co kierowcy może być w trasie przydatne. Do tego zajazdy, karczmy i motele. Flagi i wysokie maszty pozwalają w tych przypadkach na to, aby potencjalny klient zauważył obiekt już z dużej odległości i miał wystarczająco dużo czasu na to aby podjąć decyzję co do dalszego kierunku jazdy, a w razie zainteresowania obiektem mógł bezpiecznie zmienić pas jazdy nie stwarzając zagrożenia dla ruchu. Przy braku flag reklamowych, kierowca o punkcie mógłby się dowiedzieć zbyt późno.
Stosowane są również flagi w reklamie indoor przy okazji targów i prezentacji. Wtedy wybiera się flagi umieszczane na niewielkich i giętkich masztach – najczęściej mają formę batfanów i są na sztywno rozpięte na określonym maszcie. Taka reklama zwraca uwagę potencjalnych kontrahentów i sprawia że firma staje się bardziej zauważalna.