Studio reklamy
Studio reklamy kojarzy się z agencją reklamową. Studio czyli zespół kreatywnych osób tworzących coś artystycznego, reklama wszystko to co pozwala wypromować produkt. Oba te słowa razem oznacza wytwarzanie na potrzeby klienta. Bez studia reklamy, przeciętna firma nie mógłby lub miała by trudności z produkcją artykułów reklamowych i poligraficznych. Jeśli firma chciałaby na przykład wydrukować ulotki czy katalogi, musiałaby szukać na własną rękę firmy, która to wykona oraz grafika, który przygotuje projekt. Generalnie dużo czasu to zajmuje aby znaleźć firmę, która będzie dostarczałam np. wizytówki, inna ulotki jeszcze inna gadżety. Najprościej jest udać się do studia reklamy, agencji reklamowej, która skupia wiele produktów w jednym miejscu oraz wielu dostawców. Zatem firma udając się do agencji zaoszczędza czas pracownika jak również nie musi się martwić o wykonanie projektu. Agencje zazwyczaj są droższe, niż jak byśmy mieli szukać dostawców na własna rękę, lecz czas poświęcony na poszukiwania jest cenniejszy. Większe firmy jak na przykład koncerny farmaceutyczne mają zatrudnionych swoich grafików. Wachlarz produktów jaki posiadają powoduje, że na krągło należy projektować ulotki, opakowania, broszury oraz inne materiały niezbędne do promowania produktów. Często takie firmy zamawiają tak duże ilości, że nawiązują współpracę bezpośrednio z drukarniami. Przy tak dużych nakładach jest to bardziej opłacalne.